feliciaakerberg

Alla inlägg under oktober 2009

<3

Av felicia åkerberg - 31 oktober 2009 13:49


LOVE IT


I'm still alive but I'm barely breathing
Just praying to a God that I don't believe in
'Cause I got time while she got freedom
'Cause when a heart breaks
No
It don't break even

Her best days will be some of my worst
She finally met a man that's gonna put her first
While I'm wide awake she's no trouble sleeping
'Cause when a heart breaks
No
It don't break even
Even
No

What am I supposed to do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay
And I'm falling to pieces
Yeah
I'm falling to pieces

They say bad things happen for a reason
But no wise word's gonna stop the bleeding
'Cause she's moved on while I'm still grieving
And when a heart breaks
No
It don't break even
Even
No
Oh

What am I gonna to do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay
And I'm falling to pieces
Yeah
I'm falling to pieces
Yeah
I'm falling to pieces
(One's still in love while the other one's leaving)
I'm falling to pieces
('Cause when a heart breaks)
(No)
(It don't breakeven)

Oh
You've got his heart and my heart and none of the pain
You took your suitcase
I took the blame
Now I'm trynna make sense of what little remains
Oh
'Cause you left me with no love
With no love to my name

I'm still alive but I'm barely breathing
Just praying to a God that I don't believe in
'Cause I got time while she got freedom
'Cause when a heart breaks
No
It don't break
No
It don't break
No
It don't break even
No

What am I gonna to do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay
(Oh)
(Knowing that you're okay now)
And I'm falling to pieces
Yeah
I'm falling to pieces
(Oh)
(I'm falling)
(Falling)
Yeah
I'm falling to pieces
(One's still in love while the other one's leaving)
I'm falling to pieces
('Cause when a heart breaks)
(No)
(It don't break even)

Oh
It don't break even
No

Oh
It don't break even
No

Oh
It don't break even
No
Av felicia åkerberg - 31 oktober 2009 04:46

jag får bara mer o mer läsare varje dag.

Vart kommer ni ifrån? jag har inte ens länkat den här bloggen

ifrån min andra "riktiga", förra blogg. Såååå?


men förstår ju att ni vill läsa om mig,

jag är ju bara SÅ intressant!!!!

Imorgon ska de börjas tiiidigt.

sen ska de festas hela natten lång, de kmr bli gr8!
Och kanske, kaaanske kaaaaanske kmr anton.

hoppas såhääääääääääääääär x10000 Ä:n,

men vågar inte hoppas för mkt för då blir man

bara saaaad o besviken om de inte blir som man hoppas/tror/vill.


jaja nog med sadface

är mest happy nu egentligen, eller nä.

mest trött.  Godnatt istället.


Av felicia åkerberg - 30 oktober 2009 13:27

Hemma i sundsvall nu,
kände när jag kom hit att jag har

saknat lägenheten jätte mycket.

dessutom var de så jääääkla kallt på
rummet jag sov i hos farmor o farfar.

Höll på o frysa ihjäl varje gång jag vaknade
o hade ont i halsen av kyla varje gång med, haha.

Underbart att vara här där de alltid är vaaaarmt o skönt.


Nu ska jag o mamma ut på birsta,

ska köpa något jag kan klä ut mig till imorgon till maskeradfesten.

också ska vi väl handla lite o kanske lite kläder också om jag har tur ;)

är föresten supderduperdunder glad att få träffa matilda imorgon :)))))))


hörs senare.






Av felicia åkerberg - 30 oktober 2009 01:36

en magisk, helt underbar tjej.

"Att glömma dig skulle vara obeskrivligt svårt.
En omöjlighet för mig, att glömma någon som dig."


det står jag fast vid, för du var en magisk vän.

eller, du är en magisk vän.


och de är sjukt, trots att vi i princip aldrig umgås längre

så kan vi fortfarande prata med varann preciiiis som vanligt.

Känns som att vi ändå står varann nära.

och de är så, du kmr alltid vara nära mitt hjärta.

tack för dina ord ikväll,

det hjälpte och de betyder mycket. <3

"en dag kmr vi att hitta tillbaks till varandra.
vet inte när, men vi vet att den dagen kommer."

Av felicia åkerberg - 30 oktober 2009 00:28

svar till magda; du har fan rätt, tänk vad skönt då behöver jag ju bara duscha typ... 1 gång månaden :)))


jag o anton, kusin, somnade förut och sov i ca 2 timmar. Så mysigt att sova med min lilla gosis.

sedan vaknade vi av att min telefon ringde, då gick vi ner o då stod de våfflor på bordet,

med grädde och hjortronsylt. finns inget bättre än hjortronsylt ska jag säga er =D

sedan åkte kusinerna hem och jag la mig o slöa här för ovanlighetens skull menar jag :o

sitter ju aaaaaaaaaaaldrig vid datorn jag så tänkte de var på tiden.


sedan piggnade jag till lite och bestämde mig för att inte bara sitta vid datorn hela kvällen så tvingade magda o robin att följa med mig ner på shish, jag åt en kycklingrulle o magda vräkte i sig en pizza. sedan stannade vi där ett tag och hängde som några riktiga c00lgirlz på gårn. spelade tvspel och magda hade damphets x10000 ungefär. så jävla roligt.


sedan var vi ännu mer cool o hände på forum med eparäggerz. höll på att garva ihjäl mig även då för magda är så jävla SJUKT i huvudet. Länge sen jag skrattade så mycket som ikväll. gud alltså. fick skjuts hem av tobbe och nu ligger jag här, vid datorn. Ja de är sant, vid datorn.


näe vet nån va,

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Av felicia åkerberg - 29 oktober 2009 16:52

tro de eller ej men nu har jag duschat! :O

nä ska inte låta som värsta äckelbobban nu

och ungefär som att jag aldrig duschar

för jag duschar faktiskt ungefär 1 gång varannan vecka ju :)


men iaf så var det meningen att jag skulle åka på hockey,

men kom på de när de var en halvtimme kvar tills bussen gick

o på de var jag tvungen att duscha, och ni vet allt som hör tjejer till.

blev faktiskt klar på en kvart men då blev jag arg bara o sket i de.

fick sms när klockan var kvart i av stoffe "skulle du med eller?"
smaaaaart att skriva de samtidigt som bussen går ;)
aja blev inget av med de då iaf så ska nog vara med magda ikv.


Nu är iaf lördagen planderad, på ett ungefär iaf.

Kommer nog att bli grymt roligt.


fick ett sms där de stod
"Tjaa. Fest på pålsgårn på lördag.
Kom i valfri utklädnad, ta med 20 kr till inträde och egen dryck!
vi börjar kl 6 och slutar när de låser! SPRID vidare!!"

Så de lär bli en hel del folk skulle jag tro.

puss

Av felicia åkerberg - 29 oktober 2009 12:08

sov hos sofie inatt, är tröttare än tröttast för tillfället.
somnade vid 6 imorse. Först låg vi vid varsin dator o höll på o tönta oss.

Så de blev inte att vi kollade på filmen förns vid 2.
Inte för att jag såg så mycket utav den,

utan jag pratade i telefon hela natten, och somnade tillslut vid 6.


sen kom farmor o hämtade mig vid 11 imorse så jag ska soooova nu,

sen duscha för de ar äckligt länge se nu :| man skulle kunna ta mitt hår

och vrida de så att man kunde ha de som smör på mackan ungefär.

så illa är de faktiskt ;) FRÄSH TJEJ


nä men nu ska jag och anton, min kusin på 4 år

mysa lite och förmodligen kmr åtminstone jag somna.


Puss

Av felicia åkerberg - 29 oktober 2009 05:34

jag vill berätta för hela världen hur underbar du är

och hur glad jag är att ha någon som dig.
jag älskar dig mer än vad ord kan förklara.

Ovido - Quiz & Flashcards