feliciaakerberg

Alla inlägg under november 2009

Av felicia åkerberg - 30 november 2009 15:49

från början hatade jag den, nu älskar jag den.
man tänker typ värme, sommar och paaaaaaarty,

och man kan inte bli annat än glad när man lyssnar!





Av felicia åkerberg - 30 november 2009 07:18

Så underbart de är att vakna alldeles jätte pigg och glad, hoppa upp ur sängen, kolla ut genom fönsret och mötas av en sol som skiner på en himmel blåare än havet!

eller, så underbart de är att vakna död som en fisk och irreterad på att de redan är morgon, slita sig upp ur sängen och kolla ut genom fönsret och mötas av ett spöregn från en himmel gråare än asfalten.......

Av felicia åkerberg - 30 november 2009 00:27

var iaf på hockey igår,  värsta najs med vinst.

var där med stoffe och några av hans kompisar typ, as kul!
Sedan åkte jag o stoffe till tim, drack lite där också kom

de väl lite annat folk dit, inte många precis. sen kom anton med,

och vi var väl hemma i sängen vid 2 ungefär. hade en skitrolig

och jävligt spännande kväll om jag säger som så ;)

fredagen var jag bara hemma iaf, hade döööötråkigt.

men kan ju vara mysigt det med även om man är själv..

senare på natten kom anton också, också sooov vi tills

att vi blev väckt av Troy, vi skulle vara barnvakt åt han

medans johan o therese julhandlade. Så jag, mamma o

anton gick ut på prommis med dojje, han grina hur mycket

som hellst men tillsist så somnade han iaf :)
Gick runt skönsberg o så. Sen var jag tvungen att

gå in för o duscha o så för o hinna med bussen till

hockeyn :)


anton har varit hemma hela veckan, naaaaajsnajs.

sen åkte han idag :( blä. Kommer hem i helgen iaf,

så de är ju bra. Hm ja, vad har jag mer att säga..

har ingenting att säga drf så länge sen jag skrev,

har inget vettigt att skriva.


1 advent idag ja, läju inte ha missat de.

var till fränsta en sväng o gick lite på skyltningen

med magda sen åkte hon med till sundsvall.


på tisdag ska jag nog på hockey igen iaf! :)


öh aa gonatt

ps, i love you

 



.

Av felicia åkerberg - 24 november 2009 01:58

fan då...

bus

Av felicia åkerberg - 22 november 2009 22:16

de blev en gaaaaaalen kväll igår.

elevhem

styrdans

lurerier

mkt folk

kraschat bord

lite meeer folk

några bekännelser

kåtheter

massa mer folk

dans


Ja, en galet rolig eftermiddag/kväll/natt/morgon helt enkelt.


nu är jag världens lyckligaste tjej för om ca 1,5 timmar

ligger jag i sängen och myser med min fina pojke.

wiiiiiiie


Natti

(D)

Av felicia åkerberg - 21 november 2009 19:07

jag sitter o super huvudet av mig, precis i denna sekund.
kom o gör mig sällskap? KUNG.

någon av mina 180 läsare måste ju va sugen ? ;)

Av felicia åkerberg - 21 november 2009 13:33

stoffe kenny o magda sov hos mig. de blev några groggar, kanske nån för mycket men trevligt hade jag ju. Och de bästa är att jag inte är de miiinsta bakis! deni.


ikväll ska jag till magda. hon ska göra både de ena och de andra med mig har hon lovat, längtar!

nä nu ska jag ta lite på mig själv

hej!

Av felicia åkerberg - 20 november 2009 15:38


AHA så du sitter och klagar på mig kolla på dig själv metall bitar i ansiktet emo äckel du har kollat in min blogg flera gånger det betyder att du e desperat efter den bitch please
av Jessica idag kl 07:34


1. De var du som börja "klaga" på mig. Jag klagade dock aldrig på dig, jag sa bara sanning. Och den kan vara hård ibland och det tål inte vissa tyvärr =/
2. du tycker alltså att jag är emo för att jag har en piercing i läppen? hmmmmm, typ varannan människa är piercad, men vad jag vet så är inte varannan människa emo, så hur tänkte du nu?
3. jag har endast gått in på din blogg efter att du skrev en kommentar till mig, och jag gick till din endast för att svara.
4. de var ganska uppebart att du gör det här för att starta tjaffs och de har du inte gjort, jag säger bara sanningen om dig och inget annat :) De här är sista upmärksamheten du får av mig. Puss & kram. <3


kolla, dåligt emo jag är då???

 









Ovido - Quiz & Flashcards