feliciaakerberg

Alla inlägg under december 2010

Av felicia åkerberg - 29 december 2010 20:59

Snart är året 2010 slut,
hur var ditt år?

Du under 2010..
Har du gråtit?
 ja
Har du skrattat? aa
Har du sovit i tält? hm.. nej
Har du sovit under bar himmel? ne
Har du varit på Gröna Lund? ja
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit på Kneipbyn? ne
Har du varit utomlands? nä eller åland med båt hah
Har du varit i en annan stad? ja
Har du bott hemma? ja

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött?
 nej
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? ne
Har du fått mer en fem nya vänner under året? ja, lärt känna iaf

2010 har du:
Har du pussat någon?
 ja
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? ja


När har du som mest..
Gråtit under 2010?
 sista fyra månaderna
Skrattat under 2010? sommras

Denna månad...
Har du varit kär?
 denna månad? haha eh ja isf då
Har du kysst någon? ja
Har du pussat någon? ja
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? ja
Har du gråtit? ja 
Har du varit glad? ja
Har du varit ledsen ? ja
 


när...
Grät du senast?
 2 timmar sen typ
Skrattade du senast? förut idag åt ett klipp 
Duschade du senast? igår
Lyssnade du på musik senast? just nu
Hade du kul senast? riktigt kul.. lördags? 

Vem..
Kramade du senast?
 mamma 
Pratade du i telefon med senast? linnea
Fick du sms av senast? anton
Hade du tråkigt senast? nu 
Tycker du om någon just nu?
 ja mångare
Jag samlar på? inget 
Gröna eller röda äpplen? båda 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? linnea
Vilken tid gick du upp idag? nio 
Har du sovit i din egna säng inatt? ja 
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? ja 
Hur svarar du i telefon? hallå eller nått beror på vem som ringer
Vad ska du göra ikväll? umgås 
Vad ska du göra imorgon? vet inte
Var vill du bo när du blir stor? vet inte de heller 
Vad vill du bli när du blir stor? rik 
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? resa, köpa en lägenhet 
Bär du glasögon eller linser? färglinser ibland. sen ska jag ha glasses men jag skiter i de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Har du piercing? ja
Har du tatuering? ja
Vill du gifta dig? vetinte, tror de
Vill du ha barn? ja 
Solar du ofta? njae nej
Är du bra på att laga mat? bäst
Gillar du att dansa? ja
Hur vig är du? inte mkt d
Vilken är din favoritglass? vet inte, päron ?
Tror du på ett liv efter döden? japp
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvälls
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? blond, brunt, rött, lilaaktigt o svart
Är du beroende av något ? säger som magda, närhet.
Senaste låten du hörde? lyssnar på dmx - the rain just nu
Brukar du bädda sängen? arå
Har du kysst någon under den senaste månaden? ja
Vad var det senaste du sa? "mm"
Saknar du någon nu? aa

  

*

Av felicia åkerberg - 28 december 2010 16:24

Honestly, what will become of me?
don't like reality,
It's way too clear to me.
But really life is dandy,
We are what we don't see.
Missed everything daydreaming.

Flames to dust.
Lovers to friends.
Why do all good things come to an end?

Traveling I only stop at exits.
Wondering if I'll stay,
Young and restless?
Living this way I stress less.
I want to pull away when the dream dies.
The pain sets in and I don't cry,
I only feel gravity and I wonder why?

Av felicia åkerberg - 27 december 2010 22:32

Hade jätte roligt på juldagen. både på förfesten och på mittis.

Igår sov jag i ljunga och idag åkte jag kristina och robin hit till stan.

Gått på birsta hela dagen, tänkte visa vad jag handlat samt

lägga upp nån bild på mitt nya hår och nån från de senaste dagarna :)
 

bästa farfarN

 
bästa sofie
 
cooolf18
 
hej
 
magdaH
   
k3nny
 
svart hårfärg fick de bli
 
ny svart tröja, rea 100:-
   
ny röd kavajaktig sak 299:-                        ny klänning 399:-
   

äta mat måste man göra såklart
     

 sen bokade jag tid till mig o syster min på onsdag, en "make up kurs" ppå make up store, sedan får vi välja varor för 500 kr var, ska bli kul :)

nu ska jag kolla på sista säsongen av pb,

så sorligt att de snart är sluuut :(
HEJDÅ 

Av felicia åkerberg - 25 december 2010 19:51

idag fyller min stora storasyster hela 23 år.
har precis kommit därifrån, firat henne och ätit fisksoppa.

spelat wii som hon fick av Johan i julklapp.

busat lite med syskonbarn och kusiner.


Nu sitter jag i ljunga, klar för en förhoppningsvis rolig kväll!
Ska åka till Gissjö, hem till fia efter de här inlägget.

vi, världens bästa tjejor, ska förfesta där sedan ska vi

åka upp till ånge och gå på mittis, det kmr bli grejt!

så, vi ses i dimman eller hur säger man?
PUSS

  

Av felicia åkerberg - 24 december 2010 17:53

glada och förväntansfulla på tomten...


lalalala..


kommer tomten snaaaaaaart ..........

        

Av felicia åkerberg - 24 december 2010 13:23

Nu åker vi mot ljunga. Ska skjutsa pappa till tåget först för han får inte plats i bilen för all mat och alla julklappar :D bara jag och mamma som får plats, o knappt de. Juldagen mot ånge osv, så lär inte skriva här på några dagar. 

Ska berätta vad jag fått när jag kommer hem och hur julhelgen har varit.


puss, kram och GOD JUL :D

   

Av felicia åkerberg - 24 december 2010 00:14

sitter och läser igenom gamla inlägg som jag skrivit de senaste året. 
Såhär fort har aldrig något år nånsin gått för mig.

sinnessjukt fort alltså. Och de är har hänt såååå mkt under året också.

mycket bra saker, och mycket dåliga saker. 
summeringen är faktiskt att de har hänt mer dåliga saker än bra.


Just därför tror jag att 2011 kommer bli ett alldeles underbart och

fantastiskt år. Som en komplitering.


   



Av felicia åkerberg - 23 december 2010 16:26

uppesittarkväll ikväll. Inte för att jag tycker att de är speciellt roligt, men de är en sån där grej som bara "måste" göras. Lite mysigt sådär. 

Imorgon är de julafton för er som missat det, då ska vi åka upp till ljungaverk. Hem till farmor och farfar. Jag, mamma, pappa, farmor, farfar, morfar, therese, johan, troy, eva, tomas, kajsa, anton och olivia. Det kmr bli så underbart mysigt att vara allihop. De var länge sen vi var samlade så. Ser så mycket framemot det. Och maten. Och ja, julklapparna såklart, så vuxen av mig är jag inte än ;)

På juldagen fyller ju syster 23 år så då ska vi upp till ånge och fira henne. Sen ska jag, therese, mamma, agneta och sen minns jag inte om det var nån fler, gå på bio. Vi ska kolla på änglagård som har premiär då. Sedan på kvällen lutar det åt mittis för min del med Fia, Antonia, Josse och kanske Bea. Sofie kunde inte och Linnea är i Arvidsjaur. Men det ska bli roligt att vara med mina gamla tjejjor. :)

Puss!

   

Ovido - Quiz & Flashcards