feliciaakerberg

Alla inlägg under september 2010

Av felicia åkerberg - 28 september 2010 08:52

                    

Av felicia åkerberg - 23 september 2010 15:56

Två riktiga fina låtar!


weeping willows - while I'm still strong

spotify:  Weeping Willows – While I'm Still Strong


Elliot Smith - Between he bars

spotify: Elliott Smith – Between The Bars





Av felicia åkerberg - 23 september 2010 00:47

kan de börja klia på brösten av mycket solning? I solarium alltså? Jag har nu solat 3 gånger på 2 dagar i ungefär 30 min per gång. Har det något samband? Någon som vet? haha.

aja puss på er

Av felicia åkerberg - 20 september 2010 14:35

Idag vi fick sluta 1 istället för halv5. För våran musiklärare var tjänstledig. Tråkigt faktiskt, för jag gillar musik! Men istället är jag hemma nu och tänkte kika på någon film och sova en stund. 

Har nyss ringt o bokat om tiden för fotograferingen. Blir på fredag kl 15 istället för på söndag. :) På lördag har vi våran sista match i Timrå och efter den ska vi träffas vi från damlaget tror jag, hemma hos mig, spela lite spel o umgås o sedan kanske utgång :)

Och nu är de föresten bara 6 dagar kvar tills Desperate houswives kommer med nya avsnitt!!!! åh längtar. De är världens bästa serie!!!

Jajja, ska kolla på nån film eller något nu o kanske sova en stund. Hej 


  

...

Av felicia åkerberg - 19 september 2010 15:56

Now I know we said things
Did things
That we didn't mean
And we fall back
Into the same patterns
Same routine
But your temper's just as bad
As mine is
You're the same as me
But when it comes to love
You're just as blinded
Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano

Av felicia åkerberg - 16 september 2010 14:37

Känns lite skumt att åka till skolan såhär sent. Men vi börjar inte förns kvart över 3 idag. Alla lärare jag skulle haft innan är på läger med ettorna så vi har bara engelskalektion idag och imorgon är vi lediga. 

Så ja, nu ska jag bege mig till skolan. Slutar halv5. 


Skulle radera ett inlägg förut också och då råkade jag radera fel. Men de som stod i de som skulle vara kvar var iaf att igår var vi på våran fjärde buggkurs, skojj. Och att jag ska på stadshuset nästa helg för att bli stylad och fotograferad. Minya hade tydligen rekomenderat mig (tack!) Så då får jag göra det utan kostnad och sen får man köpa bilderna om man vill. Jag fick även ta med mig 4 st som också får göra det, än så länge vet jag bara att jag ska ha med mig Therese, hon har alltid varit en liten linslus systra mi! 


ajustde, sen så ska jag på matchen imorgon också, Timrå såklart. wiie!

Hejdå


 

 



Av felicia åkerberg - 14 september 2010 15:45

Har verkligen kommit på att vänner är något man ska vara extremt rädd om. Dom äkta vännerna/vännen.


Jag har tänkt på det där ett tag, och kommit på att jag bara har en vän som aldrig har svikit eller sårat mig på ett enda vis. En enda människa som alltid stått vid min sida, funnits där och aldrig, aldrig gjort en enda liten sak som fått mig ledsen. Tvärtom, den här tjejen har alltid fått mig att skina som en sol, genom att hon är som solen själv. Man blir alltid glad av henne och hon har varit en av mina absolut närmsta så länge jag kan minnas. Genom hela högstadiet var det hon o jag. Vi. Och jag ångrar idag att man inte tog ännu mer vara på det. En sån vän kommer inte många gånger i en livstid.


Ja, självklart har jag haft och har många andra fina vänner i mitt liv. Några som kommit lika nära och i vissa fall närmare. Vissa som jag skrattat med. En som jag inte hade upplevt samma vänskapskänsla med tidigare, en person som hade alla egenskaper tills jag fick veta saker som fick mig väldigt sårad senare och som fortfarande gör ont i hjärtat. Vissa som jag bara haft sjukt roliga tider med. Alla har sin tjusning.


Men den här tjejen har alla egenskaper. Bara hon skulle räcka för 10000 andra vänner. Hon har allt och hon har aldrigaldrigaldrig svikit mig. Vi träffas inte alls lika ofta, umgås bara någon gång ibland. Men vi kommer alltid stå varandra nära. Hon stavas sofie stadling.

Av felicia åkerberg - 14 september 2010 10:02

Är inte bäst på det här med att blogga direkt. Skriver typ aldrig? Önskar att jag skrev oftare så att jag kan gå tillbaka längre fram och läsa vad jag har gjort under åren.

Helgen har iallafall varit helt okej. Fredag var jag o anton bara hemma här o myste. Åt gott o kollade på idol osv :) Lördagen blev det lite partajj. Var på stadshuset o sådär. Hade inte speciellt roligt.. O söndag blev det bara mys igen.


Idag fick jag ta en tidigt buss från Timrå o hem. 07.20 För vi hade skolfoto kvarti9 och ville hinna hem innan o platta håret o sånt här. Vet inte alls hur gruppbilden blev men kan ju säga att enskilda bilden blev riktigt hemsk, haha.


ah, nu ska jag äta tigers päronyoghurt! HEJ 


braig låt

      


Ovido - Quiz & Flashcards