feliciaakerberg

Alla inlägg under maj 2010

Av felicia åkerberg - 31 maj 2010 14:25

åhh är så himla glad för fick mejl igår att jag blev antagen till att vara funktionär på Peace & Love! :D Enligt mig de roligaste jobbet fick jag också, att arbeta på campingen och de är väl där det händer, så att säga ;) Man jobbar 3 st 8timmars pass både dag o natt och resten av veckan äre bara att festa på. "lönen" är att jag får gratis mat, boende och inträde på festivalen hela veckan. :)


Magda sökte ju också med mig och jag hoppas verkligen att hon också kommer med. Men antar att man har större chans när man är 18 eller nått..Och jag hoppas att jag känner någon som ska ner, vilket jag borde göra. För om inte så vet jag inte ens om jag vågar åka helt själv, men har i vilket fall som hellst tackat ja.


Kom med till Hultsfred också men där har jag inte svarat än, vet inte om jag vill dit.


I fredags var jag iaf i ånge, förfestade hemma hos syrran o johan, sedan hemma hos Johanna och sedan var jag på mittis o dansade mest hela kvällen, hade super kul! Nästa helg är det träslaget och efterbränningen som gäller :)


På lördagen åkte jag tillbaka till stan med tim som var snäll o lät mig åka med. Åkte hem sedan åkte jag ut till timrå till min anton som förövrigt flyttat dit. as schysst lägenhet o värsta stor o central o dessutom är dom ensamma hyresgäster så dom kan poppa på utan att störa ;)


söndagen var det match som gällde och den vann vi även fast vi inte spelade speciellt bra. Världens fulaste mål gjorde jag också, sköt rakt in i muren så bollen kom tillbaka till mig, så vart de värsta lobben som landade i mål, haha. Inte direkt de som var meningen.


O döööööö varmt o underbar väder är det idag också så nu har jag sagt åt robin att komma ner så vi kan åka lite mc också ska vi äta glass i finvädret :D


sedan 9 slutar anton att jobba så då ska jag ut till timrå o myyyyyyysa :)
Avslutar världens längsta inlägg med att berätta att jag har världens underbaraste pojkvän och att jag älskar han mest på jorden och jag kan säkert också berätta för er att jag vet att de kommer vara vi i 100 år från nu. :)


HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


5 av dom över 150 artister jag kommer få kika på :D

patti smith - because the night


 jay-z - run this town


 lilly allen - fuck you


 d-a-d - sleeping my day away


 europe - the final countdown



några bilder från förfesterna innan kulturnatten:

  
Min fruktansvärt SNYGGA storasyster

  johanna & jag   emelie johanna  
therese o felicia 

   nus-johanna   öhhh? haha   ojoj   folk   mera folk

  bart   cooling   ännu mera folk   o mer   o mer   o lite till   igen   o igen

Av felicia åkerberg - 27 maj 2010 17:13

We're calling out answers we don't know.
Calling on friends we thought we'd lost.
We all have to see what we've become.
Waiting on chances so far gone,
Hoping our answers light the dark.
Praying someday soon we'll understand,
As we search for the promised land.


  

Av felicia åkerberg - 19 maj 2010 05:20

Den mest betydelsefulla människan på jorden.
Den som jag vill dela allt i mitt liv med, den som jag vill ha ett gemensamt liv tillsammans med. Den enda jag någonsin känt något liknanade för tidigare.

Den som kan få mig att rysa i hela kroppen av en enda lite beröring.

den som kan få mig att sväva av att du bara ser på mig.

den enda som kan få mig att tro att jag inte behöver andas av bara din närhet.

den enda jag vill leva med, resten av mitt liv.
Önskar att jag kunde beskriva hur de känns inom mig när jag tänker på dig och kärleken mellan oss. Trodde att jag visste vad kärlek var, tills jag träffade dig. Trodde jag visste var känslor var, tills jag kände något för dig. trodde aldrig man kunde känna något så starkt som jag gör för dig, för någon annan människa på jorden. För nu och föralltid, kommer du ha den allra största platsen i mitt hjärta.








..

Av felicia åkerberg - 18 maj 2010 00:33

so I try to avoid any eye contact,
Cause if I do that it then it opens the door for conversation,
like I want that?
I'm not looking for extra attention, I just wanna be just like you,
Blend in with the rest of the room,
maybe just point me to the closest restroom.
I don't need no fuckin' man servant,
trying to follow me around and wipe my ass.
Laugh at every single joke I crack, and half of them ain't even funny,
like "Ha!

Av felicia åkerberg - 17 maj 2010 20:53

Har ansökt om att jobba som funktionär

på lite olika festivaler i sommar.
Är ju sjuuukt många som söker så man får

väl bara hoppas att man får det.
Har ju inte direkt någon erfarenhet..
Sökte iaf på Metaltown, peace&love, arvikafestivalen & hultsfred.
Vill hellst ha P&L eftersom där sökte magda också och jag

tycker den verkar roligast. Skulle ju bli jäkligt glad om man skulle

lyckas få en plats...

en allmänt sämst dag på alla vis.

orkar inte vara possitiv någonstans idag så, hejdå.

Av felicia åkerberg - 16 maj 2010 12:44

Allmänt



Vem skickade ditt senaste sms: anton
Vem ringde dig senaste: pappa
Vem kramade dig senast: anton
Vem du är ovän med: ingen va
Vem som gjort dig besviken många ggr: jaru
Vem har sårat dig mest: orka skriva ut sånt
Vem som senaste svek dig: .
Vem som senaste gjorde dig glad: vet inte
Vem var du med senaste: anton
Vem åkte du bil med senast: spelarbussen
Vem duschade du med senast: anton
Vem hade du sex med senast: ja gissa
Vem skrev du senast med på msn: martin
Vem tänkte du på senast: martin eftersom jag skrev d
Varför just på den personen: som sagt
Har något hemskt hänt idag: ne
Är du lycklig idag: fett irreterad dag
Vad gör dig lycklig: live
Har du nånsin varit lycklig: ja är ju






Kompisar.
1. Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? ja vad gjorde jag?
2. Har du flera bästa vänner? - öh
3. Vad heter den som du känt längst, och ännu är kompis med? linnea


Familj.
5. Vad heter din mamma? - eva-karin
6. Har du syskon? - a
7. Är din pappa rik? - stenrik. miljonär. biljadär kanske
8. Är du de minsta barnet? - aa
9. Saknar du dina föräldrar någon gång? - klart jag gör ibland

Kärleken.
11. Tillsammas med någon nu? - jo
12. Varför/ varför inte? för jag är kär i min man o han är världens bästa.

13. Gillar du någon? - någon? några.
14. Vet personen isf om det? - meh
15. Vill du vara äldre eller yngre än den du är tsm med? - yngre. som jag också är.




Ovido - Quiz & Flashcards