feliciaakerberg

Alla inlägg under oktober 2010

Av felicia åkerberg - 28 oktober 2010 22:04

rgåkelvsädfölcksagvrfbjsdp¨zbf

Av felicia åkerberg - 28 oktober 2010 10:37

de gör inte ont om man inte känner efter.

jag tänker inte. jag känner inte.


Av felicia åkerberg - 23 oktober 2010 16:51

jag tänker inte sitta o kasta skit fram o tillbaka.
Göra en massa omogna saker för att medvetet såra

och jävlas. när vi gick åt varsitt håll ville jag dig inget

illa, jag ville att du skulle få ett bra och lyckligt liv.


men nu bara sjunker du mer och mer.

allt bra jag såg i dig har du blåst bort.

o de har du lyckats med helt på egen hand

 

----------------------------------------------------------------------------

Igår hälsade jag o mamma på faster på sjukan,

älskade bästa faster. sedan kom robin, tobbe o maxen

och hämtade mig där o då åkte vi på biltema o fixa nå.

sedan åkte vi på laserhallen o fixade med robins airsoftvapen.

efter de gick på Dragon House o käka. O efter de blev de bowling!
skrattar alltid ihjääääääl mig. mina underbara boys,

blir alltid på så bra humör med dom! 


sedan skjutsade dom mig till timpa där han o martin var.

vi traskade ner hem till martin o tove dårå där de var

en del härliga, fulla o glada människor! :D
hade jätte trevligt där. Sen gick vi på memento.

man kan säga att kvällen blev jävligt misslyckad.

var bara på sjukt dåligt humör hela kvällen där.

de hade sina anledningar. Jag sov på timpas

soffa iallafall, sedan kom mamma o hämta mig idag.


& jag kan inte ringa eller smsa någon ifrån min telefon.

lär kanske vara fixat om någon vecka eller så.

ni kan nå mig på den iallafall!


hej


 








 





Av felicia åkerberg - 22 oktober 2010 13:49

coldplay - the scientist


Come up to meet ya, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are
I had to find you, tell you I need ya
And tell you, you set me apart
Tell me your secrets, and nurse me your questions
Oh lets go back to the start
Running in circles, coming in tails
Heads on a science apart


Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh take me back to the start


I was just guessing at numbers and figures
Pulling the puzzles apart
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
And tell me you love me, come back and haunt me
Oh and I rush to the start
Running in circles, chasing tails
Coming back as we are


Nobody said it was easy
Oh it's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard
I'm going back to the start



Av felicia åkerberg - 22 oktober 2010 12:01

Idag är det fredag och vi fick sluta 40 minuter tidigare.

underbart. Idag har jag inget stenbokat men något blir de, helt klart.


Nu ska jag fortsätta lyssna på min underbara man.

"But no more worries, rest your head and go to sleep,
Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream."

  

Av felicia åkerberg - 22 oktober 2010 01:31

Idag har jag först spenderat lite tid med en god gammal vän vid namn Sofia Martini. Vi lagade mackaroner o köttfärssås och pratade en hel massa. Vi har rätt så lika åsikter om det mesta hon o jag. underbara tjej! 

Sedan vid 6tiden kom tim o hämtade mig, vi skjutsade hem Fian sedan åkte vi hem till han. Tittade lite på hockeyn medans tim städade ihop. Sedan började vi kolla på nån film men texten fucka sig så vi surrade o strökollade på tvn istället. Kom en reklam på tvn om Paj så då blev vi sugen på det o åkte på Ica o köpte hallonpaj! Åt även halva var, hahah. Men gott vare o mätt blev vi. Började en film halv11 som vi kollade på, Day of Dead tror jag den hette (?) o den var kanske lite B men ändå helt okej. Så nu har precis kommit hem. :)


Känns underbart bra att umgås med lite människor.
Trodde ett tag att jag inte hade några kompisar, haha.
Jag har insett vilka som betyder något och vilka som är

ens riktiga vänner. Jag ska ta vara på dom bättre än nånsin,

för dom är guld värda. 

Nu ska jag sova iaf, hej.


 

 

Av felicia åkerberg - 21 oktober 2010 15:07

Kom nyss hem från skolan, jappjapp.
Ikväll är det väl meningen att jag ska se på film med timpa?
så ja, så ser väl min afton ut ungefär. Hehe.


Tänkte lägga upp några bilder sen förra helgen.
bara fyra st, vi var sååå dåliga på att knäppa!


sexy bitches

 

mh, vi skulle färga mitt hår!

  

<3
 

heta eller vad

  



-

Av felicia åkerberg - 21 oktober 2010 01:55

de gör lika ont i magen varje gång..

Ovido - Quiz & Flashcards