feliciaakerberg

Alla inlägg under juli 2011

-

Av felicia åkerberg - 29 juli 2011 12:33

 

Feels so good being bad.
There's no way I'm turning back.
Now the pain is my pleasure cause nothing could measure.

Av felicia åkerberg - 28 juli 2011 15:48


 

ut igår. gurkan va cool.

följde med emil o fredrik o käka på allstar idag.

nu ska jag snart på träning. fortfarande träningsvärk

efter mördarpasset på tre timmar i måndags och 1,5 timme i tisdags.

Men det är skönt att vara igång igen kan jag ju säga!

Av felicia åkerberg - 25 juli 2011 22:57

musik och känslor hör verkligen ihop.





Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

får mig att sakna. att bli ledsen. att tänka på dig.

Adrima – Discoland - Single Mix

får mig att bli glad. tänker tillbaks ungefär 4-5 år. Fina minnen.

Rasmus Seebach – Natteravn

jag blir glad, men samtidigt illa till mods och ledsen. våran låt.

The Cranberries – Zombie

tänker på klassen i högstadiet för att vi spelade in den tillsammans.

Eminem – Puke

Jag lyssnade mycket på den under en period och mådde bättre av att höra den då.

Volbeat – Evelyn

min låt helt enkelt som spelas för högt om nätterna ibland ;)

Av felicia åkerberg - 25 juli 2011 02:23

Jag skulle så gärna vilja fråga Anders Behring Brejvik vad han anser att han har för rätt att leva, när över 90 andra oskyldiga människor tydligen inte hade det. Han lider inte av något som man kan sätta en dignos på. Det enda ordet man kan sätta på honom är ondska.

-

Av felicia åkerberg - 22 juli 2011 12:14

 

Ovido - Quiz & Flashcards