feliciaakerberg

Alla inlägg under juni 2012

Av felicia åkerberg - 27 juni 2012 14:59

Underbara försommar. Här badar jag i köksgrejjor.

Jag skyndar till och från jobb. Jag är hög på kärlek varje dag.

Jag sover länge när jag kan, är upp hela natten om jag kan.

Träffade alla ett år äldre, men ack lika fina ansikten på Viskansparken.
Våran lägenhet börjar bli ett hem, och mina blommor från studenten har torkat.

Jag vill ha sommar för alltid. Men utan vintern, vad vore sommaren då?
Utan dig, vad vore jag då? 

<3

Av felicia åkerberg - 21 juni 2012 21:04

När alla säger nej,
ska jag säga ja.
När allting går emot,
ska jag hålla kvar.

För ingen känner dig,

som jag känner dig.
Och ingen har mig mer,
än du har mig.
När världen faller ner,

är det du och jag,
det är du och jag.
 

!

Av felicia åkerberg - 9 juni 2012 14:35

Vilka UNDERBARA dagar.

Jag vill ta studenten om och om igen.

Ovido - Quiz & Flashcards