feliciaakerberg

Alla inlägg under april 2010

Av felicia åkerberg - 30 april 2010 15:45

Sitter i ånge nu hos syster yster.
snart blir de fixning för sedan blir det kalas.

Först ska vi till Johanna, sen klubbstugan sen äre forum som gäller!

hade även prov imorse, kändes bra och de handlade om något jag tycker är roligt o intressant med så. :)

Imorgon har jag planer på att gå på Mittlandia,

Corroded spelar ju även där så de vore roligt.

får se hur man mår imorgon och hur många som ska dit. :)

Anton har även tagit tåget ända ner till Uppsala 

o dragit med sig Kenny också.
saknar han litaaaa redan :(

Nä men nu tänkte jag hoppa in i duschen iallafall.


 IKVÄLL SKA DE RÖJJAS :D


Nu följer lite bilder från förra året i ede,

var riktigt roligt där då också.
är tydligen i år också :) 



31/4-09 

                

:)

Av felicia åkerberg - 29 april 2010 15:05

Så sjuuukt fint och mäktigt medley från filmen
Moulin Rouge som jag förövrigt älskar!


"Love is many splendored thing,

love lift us up where we belong!"


"love is all you neeed!"
"a girl has got to eat"
"all you need is love!"
"she end up on the street"

"all you need is love!"
"love is just a game".


"love lift us up where we belong,

where eagles fly, on mountain high"
"Love makes us act like we are fools,

trow our lives away, just for one day"

"though nothing will keep us together"
"we could steel time!"

"we could be lovers,

heroes, just for one day." 



Av felicia åkerberg - 29 april 2010 14:19

                                    

4

Av felicia åkerberg - 22 april 2010 16:25

Det går bra och jag börjar gilla smaken av dom allt mer faktiskt. De har även visat sig resultat nu och de är så himla kul när man får bevis. 


Ikväll ska jag iväg på träning, ska bli roligt.
Imorgon "flyttar" jag till fränsta enda fram till sommarlovet.

Dom ska göra stambyten här. Och anton ska till huset då

också så de ska bli himla mysigt :)


Ska även börja med körkortet ordentligt när jag bor däruppe,

ska också bli kul för jag vill verkligen ha körkort nununu! 
Har ju varit 18 i hela 8 dagar nu ;) 


och en sista sak jag funderat på under dagen,

är att verkligen alla ljuger för att rädda sitt eget skinn.
Och ljuger man inte så förvrider man åtminstone

sanningen för att den förvridna versionen får en att

låta bättre än den raka enkla sanningen.
Jag beklagar inte andra utan alla är likadan,

även jag. och du. 


jag i antons hus i somras

  




3

Av felicia åkerberg - 21 april 2010 16:15

I keep up the good work!

och grattis världens bästa robin på 18 års dagen :) 

2

Av felicia åkerberg - 20 april 2010 16:58

Är ganska hungrig men jag känner inte att de är sådär extremt jobbigt som jag sett andra skrivit eller pratat om. Faktiskt inte jobbigt alls, dock är de bara andra dagen och en låååång väg kvar.  

1

Av felicia åkerberg - 20 april 2010 00:07

de känns redan jobbigt, 

tror de känns mycket jobbigare när de är kväll.

Är ju van att sitta o äta på något då.

speciellt jobbigt när andra sitter o äter chips o godis ;)
men jag vet att jag kmr klara det.


Av felicia åkerberg - 13 april 2010 16:08

I Will not let my sadness show
how the tension grows
miss you so...

when can I meet you again,
and do you think I can?
and can I keep this love for ever more?
did I let it go?
Or Is it still beautiful?
Do I care at all?
so Lost again...

 

Ovido - Quiz & Flashcards