feliciaakerberg

Alla inlägg under april 2011

Av felicia åkerberg - 30 april 2011 13:24

Alla mina tankar och massor av styrkekramar till er mina vänner. v

Av felicia åkerberg - 29 april 2011 15:46

Orkar nog inte lägga in några bilder från Italien,

kanske längre fram någon gång. Vill ni se får ni kolla fb.


Nu sitter jag hemma hos min bästaste Sofie,

hon gör slingor på mig och jag hoppas att mitt hår inte faller av!

Det är inte så stabilt efter alla slingningar, färgningar och avfärgningar.


Ikväll ska jag dricka lite med några fina vänner och sedan kaaanske

det blir utgång på oscars, 50dagars o grejjer ikväll. Får se hur det slutar :)

Imorgon bär det av till Stöde och till Elina, ska vara med henne och sedan

ska vi in till stöde och dricka någonstans och kanske grilla och sedan

ska vi åka upp till min kära gamla bostadsort Ljungaverk och gå på forum!
Ser verkligen framemot helgen!

Av felicia åkerberg - 28 april 2011 05:27

Äntligen hemma i lilla sundsvall.
Italien har varit bra. Ett minne för livet, helt klart.

Älskade lag.

Jag ska berätta mer och kanske visa lite bilder

nu efter att jag sovit i ett x antal timmar.


Godnatt får jag säga så länge.

eller, godmorgon? 


 

Av felicia åkerberg - 22 april 2011 23:36

 

Av felicia åkerberg - 22 april 2011 22:57

 

Av felicia åkerberg - 21 april 2011 12:56

Igår åkte alltså jag, Linnea, morfar och mamma upp hit till fjällstugan som nu mer är färdig! Bara lite småsaker kvar, då menar jag typ prydnadssaker osv som mamma håller på och grejjar med. Pappa var redan här.


När vi kom upp hit igår tog jag och linnea o gick ut på en upptäcksfärd. Vi skulle gå till topputsikten men vi kom till toppen av backen istället. Vi knäppte lite kort och tänkte inte på att de plötsligt var alldeles svart ute. Så vi var skiträdda när vi gick hem. Pratade om massa läskiga saker och björnar dumt nog. Men tillslut kom vi tillbaka efter lite tvekan om vilken väg det var. Käkade ostpaj, knäppte massa fula kort och skrattade så jag trodde jag skulle dö. Sedan la vi oss o pratade tills vi somnade.


Nu ska vi snart på marknad i vemdalen, kika lite där. Sen hem och äta och fixa oss, sedan kommer Ida och hämtar oss och då ska vi åka till hennes stuga och drickalitte och sedan gå på hotellet (tror jag?) och dansa loss. Kommer bli awesome!


bye4now 


Linnea och jag i skogen igår









mööörker
 

jag och Ida för nå år sen

   

Av felicia åkerberg - 21 april 2011 10:12

IDAG: är det skärtorsdag och vi ska på marknad
IGÅR: var jag ute i mörkret med Linnea och var rädd
IKVÄLL: ska jag bli full med ida och Linnea i vemdalen
IMORGON: ska jag träffa massa släkt hela lååååånga långfredagen
IÖVERMORGON: ska jag åka till Italien
DAGENS MUSIK: taube visa med Torsten Flinck
DAGENS KLÄDSEL: mjukiskläder so far
REKOMMENDERA EN LÅT: playing games - serani
EN FILM: requim for a dream
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? åka bergochdalbana på liseberg
SENASTE LÅT DU HÖRDE? torsten flinck
SENASTE INKÖP: vin som jag blev av med
HUR MÅR DU JUST NU? skitbra, fast lite ont i magen
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? Malou Von Sivérs skit
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? "vad kollar vi på? Malou von sivers?" till pappa 
SENASTE SMS: "Godnatt Puss :)"
           

Ovido - Quiz & Flashcards