feliciaakerberg

Alla inlägg under november 2011

<3

Av felicia åkerberg - 28 november 2011 14:19





sitter och lyssnar på Rihannas nya album och det är fantastiskt bra.

Man kunde väl iofs inte tro att det skulle bli annat heller.
Rihanna – Talk That Talk

Av felicia åkerberg - 23 november 2011 09:33

sitter o kastar i mig lite frukost.

Enbart en lektion idag vilket är fantastiskt skönt.

Sedan under dagen tänkte jag hinna städa lite 

på mitt rum och sen vara barnvakt o sedan avsluta

kvällen i timrå.


Såg att förra inlägget såg lite konstigt ut,

men det var för att jag skrev från mobilen, heh..

Aja här får ni en bra gammal låt: The Coral – Dreaming Of You

Av felicia åkerberg - 22 november 2011 01:26

Pluggat religion i någon timme nu.Jag måste säga att de är otroligt tråkigt.Det finns ingen gud, de är ju logiskt och Bevisat hur världen kom till. Men jag antar Att det kanske är bra att ha något att tro på Om man har det svårt. Men samtidigt, vad Är det isf för gud som dessa troende människorTror på? Med så mycket ondska och elände den Här världen innehåller... Jag tycker och tror att Religioner är dumma påhitt. Krig och påtvingadeBeteenden, folkmord, hedersmord? Om de nu Fanns en gud som alla dessa människor tror på, Så tror jag knappast att det var den här världen Som vi människor skapat han ville uppnå. Näe, fuck god and Believe in yourself instead. Nog om det, vi har alla våra åsikter och vilken Åsikt du än har så ska jag lägga ifrån mig telefonenOch sova istället. Godnatt.

Av felicia åkerberg - 21 november 2011 01:25

10 favoriter:
Färg:
svart tror jag
Mat:
kan omöjligt välja
Band:
svårt att välja här också, in flames ligger iaf i toppen
Film:
men, ofta man kan välja deeerå
Bok:
pojken om kallades det, Dyngkåt och hur helig som helst
Sport:
fotboll att spela, hockey att titta på
Årstid:
summer
Veckodag:
lördag troja, eller nä fredag. eller aa båda
Glassmak:
kan inte välja. päron kanske
Tid på dygnet:
kväll o natt!!!!!!

 


9 för tillfället:
Humör:  
inget speciellt humör
Smak:
chruncherz stavning*
Kläder:
 linne, kofta trosor
Bakgrund:
vadå bakgrund
Nagellack:
inge
Tid:
01:30
Omgivning:
mamms o papps sovrum
Irritationsobjekt:
telefonen
 
8 första: (första alltså... inte nu)
Bästa vän:
linnea johansson
Screen name:
vadå
Husdjur:
hm, sotis, katten
Piercing:
öron då?
Förälskelse:
emil
Musik:
spice girls, hanson, aqua o metallica
Bil:
ingen än då
Kyss:
emil
 
7 senaste:
Cigarett:
yesterday
Mat:
korvmacka
Dryck:
vatten
Biltur:
timrå - sundsvall
Kyss:
igår
Spelad låt:
vet inte nån låt i bilen va de
TV-program:
beck på tvn

 

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
på sätt o vis
Brutit mot lagen:
haha vem har inte?
Blivit arresterad:
hahh ne
Badat naken:
ja
Varit med på TV:
ja läju typ på hockey matcher ;)
Kysst någon du inte känner:
aa

5 nej tack:
Kläder:
jag gillar inte kjol
Mat:
blodpudding, pyttipanna, lever, potatisbullar. Men där tror jag fan de tar stopp haha :D
Musik:
mesiga pojkband haha
Dryck:
wiskey
Personlighetsdrag:
drygisar

 

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
drack tequila
Du kan höra just nu:
 datorn
Du inte kan leva utan:
 min familj & mina vänner
Du gör när du har tråkigt:
sitter vid datorn och gör patetiska listor?

3 personer:
Du kan berätta allt för:
båda mina linneor
Du tycker om:
mamma
Du inte gillar:
orka

2 val:
Kaffe eller Te:
te
Vår eller Höst:
vår

 

1 önskan: 

att framtiden blir bra

Av felicia åkerberg - 18 november 2011 16:52

 

Av felicia åkerberg - 18 november 2011 00:27

mysig kväll i en mysig lägenhet.
Nu ska jag kypa ner i sängen för att orka med helgens bravader!

G o d n a t t


Av felicia åkerberg - 17 november 2011 00:06

 

underbara Max


Var på möte idag i stöde med laget. Anzo och Eva slutar ju det här året som tränare och då hade alla fått ett papper med en liten hälsning från dem, såhär stod det;


"Felicia, strulmajan våran!! Kläder som luktar illa,

skorna någon annanstans, sport BH vad är de?
Skämt åt sido, du gör oss glad när du själv dyker upp.

Din inställning vid träning och match är värdefull för

laget, det väger för oss tränare upp din struliga sida.
Du ger och får stryk men du är inte den som gnäller.

På med ett "plåster" sen kör du igen!
Med din inställning kan du användas vart som helst

på planen, det är en styrka. Synd bara att du inte

prioriterat oss i första hand alla gånger.
Lycka till!! Anzo & Eva"


Tackar så mycket ör de orden och jag kommer att sakna er.


Jajja, nu har jag iallafall precis avslutat ett två timmar

långt men trevligt samtal, för nu blir det sängen.

Imorgon väntas Nationella prov i svenska B.


Godnatt  


Av felicia åkerberg - 15 november 2011 18:05

Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Har inte riktigt haft tid, och nu har jag dessutom glömt min datorkabel som blev kvar uppe i Vemdalen efter helgen. Åkte nämligen dit i onsdag. Myste på med mamma och pappa. På fredagen skjutsade jag runt lite olika. Mötte upp Fredde, Ted och Dennis på skalet på fredagskvällen för att visa vart ja bodde. Där bytte vi bil och jag körde freddes bil till deras stuga som dom hade hyrt. Var med dom ett tag sedan skjutsade jag några andra in på skalet. Det var alltså vårforum i vemdalen i helgen, massor av folk. Sedan på natten hämtade jag Ted och fredde som inte alls hade haft kul. (var även 20 där så jag körde bara, därav glad att det inte var nå kul där inne, så jag inte missa något menar ja ;) Skjutsade dem till deras stuga och var med dom ett tag sen åkte jag hem. 

Fick kliva upp och köra igen vid sju på morgonen, sov en stund till sedan vid 10 åkte jag och hämta grabbarna igen eftersom dom skulle vara ute ur stugan klockan 10. Eller dom trodde de, hehe. Egentligen var det inte förrän tre fick dom reda på senare, haha.. Åkte och handla lite sedan åkte vi på Sibylla o käka. Fick blåsa min fjärde gång på två dagar då också,Polisen sa tillomed att det inte var meningen att diskriminera. Iallafall, efter de åkte vi hem till våran stuga. Slöade på tills det var dax för middag och efter den spelade vi spel i minst 2 timmar säkert med mor, far o Inger. Senare blev det en massa dans, lite roliga historier, massor av skratt och en och annan "payala Sunrise ;)". Ett gäng flaskor senare la vi oss runt 4 tiden. Hade mycket skojj trots att vi var så få! 

Slöade hela söndagen fram till tretiden då jag dennis ted o fredde begav oss hemöver.

När jag kom hem la jag mig direkt i sängen, ringde upp min älskade vän och pratade säkert

halva natten, saknar dig. So close no matter how far <3


Igår var jag på bio, tittade på Paranormal activity 3 och den var bra. Satt på helspänn hela tiden.


Idag var jag och grabbarna i klassen och några från Lsk med och var markörer för räddningstjänsten.

Låg i en tippad buss och låtsades var medvetslös. Ganska kul faktiskt. Haha.


Nu sitter jag hemma och har precis käkat, väntar på min Linnea för att sedan åka o träna.

Och nu blev det en långlångt inlägg. Men ja. Hej.


"payala Sunrise" haha jaru...

 



liten haka typ.
 
stugan:)
 
döende på båren
   
mååååååns 

 

snygg-peter
     

jag o aleeeeeeex
 

Ovido - Quiz & Flashcards