feliciaakerberg

Alla inlägg under november 2010

Av felicia åkerberg - 30 november 2010 22:33

markören har blinkat på den här svarta bakgrunden hur länge som hellst nu. Jag kommer inte på något, jag vill inte skriva om något påhittat, falskt och underbart ögonblick som är sådär jätte överdrivet bara för att det ska låta bra. Jag vill att det ska komma till mig men inget vill göra det just nu. Så jag bjuder inte på något ögonblick. Men jag lovar att när de där underbara ögonblicket kommer till mig, då jag inte bara skriver och överdriver för att de ska låta bra utan då det verkligen är så, då ska jag berätta för er. Då ska det bara rinna ut ur fingrarna och ner på tangenterna utan en minsta ansträngning. Jag väntar.

Av felicia åkerberg - 29 november 2010 22:15

det finns några, och ni vet vilka ni är.

jag älskar er och för allt ni gör.

jag är en lyckligt lottad tjej som har er.


ni som tar åt er, ni är värd det!

Av felicia åkerberg - 28 november 2010 22:15

Den var slö. mysig och slapp.

sådär som söndagar ska vara.

Av felicia åkerberg - 27 november 2010 22:15

Det är det bästa, mest fantastiska, kraftfullaste och underbaraste som finns. Det är de sämsta och mest hjärtskärande, starkaste och värsta som finns. Det är glädjefyllt och sorgsamt. Det är lätt och det är svårt. Det är den största känslan som finns, den enda känslan som kan betyda sina motsatser på samma gång. 


Det är kärleken som krossar dig,

men också kärleken som gör dig hel igen.

Av felicia åkerberg - 26 november 2010 18:27

     

Av felicia åkerberg - 26 november 2010 17:14

Haft en grymt bra dag idag känner jag,

och att kvällen kommer bli minst lika

bra är det inget tvek om! 

Linnea följde med mig hem efter skolan,

färgade mitt hår med en färg jag fick av henne.
Vet inte hur jag ska beskriva färgen men

den är jätte mörk, ser svart ut om de är mörkt.
I ljuset skimrar den typ.. röd/lila?

blev nöjd iallafall. :)

Ikväll ska jag iväg till Martin.
blir väl lite kalas där.

kommer bli grejt!

Är på strålande humör idag av någon anledning,

glädjen sprider sig ut i varenda del av min kropp.

Länge sen jag kände mig såhär glad nu, påriktigt liksom.

  

Av felicia åkerberg - 26 november 2010 17:04

Åt ingen frukost,
brukar inte göra det heller, dumt nog.

Åt nån fiskburgare på skolan som inte

var speciellt god plus lite sallad.


men ska snart äta världens godaste lasange,

mamma har gjort, självklart. GOTT


detta måste ha varit de tråkigaste av dom,

vad åt du idag. KUL liksom.. hehe

Av felicia åkerberg - 25 november 2010 10:09

Åh, vad ska man säga? Jag har nog världens bästa föräldrar faktiskt. Klyschigt men sant. Dom har alltid ställt upp, hjälpt mig med skolsaker, skjutsat mig överallt. Gett mig de jag önskat, utan att skämma bort. Varit sådär alldeles lagomt hårda. Format mig till den jag är idag. Jag har heller aldrig någonsin skämts för mina föräldrar för jag tycker aldrig att dom har varit pinsamma, tvärtom. Även om jag kanske är dålig på att visa det, så uppskattar jag er och allt ni gör för mig väldigt, väldigt mycket.


jag och min mamma kan umgås och ha fruktansvärt roligt tillsammans. Vi skrattar så mycket jämt så ni kan inte ana. Jag glömmer för stunden att hon är min mamma och vi bara umgås som om vi var vänner. Vi har samma humor så de blir alltid en massamassa skratt. Vi är så lika till sättet hon och jag. Mami


Min pappa tror att jag fortfarande är 10 år gammal oftast. Eller, jag tror mer att de handlar om att han vill att jag ska vara det. Jag har ju alltid varit den minsta i familjen så jag kommer nog alltid vara liten i hans ögon. Men ibland kan det vara underbart. Att få vara pappas lilla tjej. Tror även att jag har ärvt min lite "rockiga" stil utav pappa också, och det tackar jag för ;) papi.


Jag älskar mina föräldrar mest av allt som finns,

för jag vet att när alla andra sviker, finns dom alltid där.


mami

 


papi

  

Ovido - Quiz & Flashcards