feliciaakerberg

Alla inlägg under december 2011

Av felicia åkerberg - 25 december 2011 02:43

tänk att till och med jag blivit så gammal att jag tyckte att det bästa med den här julen var att se ett barns glädje över ett paket och dess innehåll och de helt exhalterade beteéndet när tomten kommer innanför dörren. Min systerson har redan stora, glittrande ögon med ikväll tror jag faktiskt att dom lyste på riktigt.


Nåja, jag ska inte sticka under stolen med att klapparna är roliga. Finns det någon som inte tycker det? Jag är jätte nöjd med allt fint jag fått, som alltid. Älskade familj.


Idag (juldagen) är det min kära storasysters födelsedag och det ska vi fira genom en liten utgång här i vemdalen. Skulle varit roligt att vara på mittis med men jag tror skalet kan ha en hel del att erbjuda det också!

Och sen vill jag bara säga att jag såg idag att Justin Bieber har gett ut en bok, "Min historia". Åh, snälla. Hur gammal är killen?  14? 15? 16? Vad har han att skriva om? Hur han blev känd, kom in i målbrottet och förlorade oskulden? Förstår inte vad en så pass tjock bok kan innehålla som är intressant? haha jaru...

and, i miss my heart.

Av felicia åkerberg - 12 december 2011 00:26


den enda pusselbiten som passar även om det kan vara svårt att lägga dit den ibland.

vi får slipa till kanterna för det är den enda biten som passar för att pusslet ska bli helt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Helgen har varit mycket lugn och mysigt. Ätit gott och kollat på tv. Sett säsongsavslutningen

av Prison break en gång för alla också, gahhhhhhh vilket bra slut, vilken bra serie! åhhhh.

Det är nog den bästa serien jag nånsin sett. eller den ligger lika

med desperata hemmafruarna, hehe.

Nästa helg kommer också bli luuugn. Jag behöver det. Eller vi.

och jag har äääntligen fått hem min kabel till datorn som varit i stugan i en månad.

Så skönt att kunna ligga i sängen med datorn igen istället för att sitta vid

mamma och pappas stationära dator på deras rum. ah, nu vet ni de.


Men nu måste jag sova för imorgon väntar skolan, hate mondays..
Gonatt! 


Av felicia åkerberg - 8 december 2011 18:01

 

Det blir ingen bloggdrottning av mig inte. 
Livet bara rullar på i samma spår.
What more can i say? Att jag har fetaste

träningsvärken efter fetaste passet i elljusspåret i stöde igår

och sen gympasset idag. Och nu om 20 min ska jag åka

till stöde och träna igen, bara spel this time så det blir roligt.


Och föresten, senaste DH-avsnittet var helt vansinnigt bra.

Och jag vill inte ens tänka på att det bara är några få avsnitt

kvar innan de läggs ner föralltid. Kmr sakna fruarna!

Ah, så mycket intressant hade jag att berätta.......

Hej. 

Ovido - Quiz & Flashcards