feliciaakerberg

Alla inlägg under maj 2011

Av felicia åkerberg - 31 maj 2011 16:27


Äntligen ljusnar livet i takt med nätterna.

det är inte bara solens försommar strålar som gör mig varm,
utan allt runt omkring mig.
Lyckan som gömt sig så länge gror som ett frö inom mig.
sprider sig ut till varje cell i min kropp. 
tack alla fina vänner. Tack underbara familj. Tack härliga sommar. Tack Felicia.

   

Av felicia åkerberg - 31 maj 2011 01:58






Mycket att göra o så när man hostar så man inte kan sova. Då kan man ju knäppa lite snygga bilder på sig själv. För man är ju som snyggast när man är sjuk osminkad och ligger ner. riktigt snygg faktiskt.

Av felicia åkerberg - 30 maj 2011 19:09

Visst äre så fruktansvärt störande när de kliar någonstans men man vet inte vart de kliar?!?!? så har jag nu och de är såååååååå irriteraaaaande!!! Känns som de kliar på hjärnan typ o där kommer man ju inte åt heh. Ville bara säga de. argh!

-

Av felicia åkerberg - 30 maj 2011 17:31

 

Av felicia åkerberg - 29 maj 2011 18:12

Jag lever. Jag mår bra. life is fun och Linnea är bäst

 

Av felicia åkerberg - 27 maj 2011 15:33

  


Valet om hurvida jag skulle åka till ånge eller inte blev ganska enkelt när jag vaknade till världens regnväder och bara gråa moln på hela himlen. Ska ju dit nästa helg på träslaget och spela brännboll. Hoppas verkligen på bättre väder då!

Puss


Av felicia åkerberg - 26 maj 2011 22:48

Igår gick jag och stoffe på bio, kollade på baksmällan 2 och den var skitbra! Inte riktigt lika bra som ettan men ändå jättebra och rolig. 


Efter bion blev de en liten spontan utgång med bästaste Linnea, vi hde skitroligt, verkligen! Dansade lös inne på memento sedan åkte vi på efterfest hos några typer och sedan sov vi hemma på Fredriks soffa och sedan var det bara att slita sig upp och gå på skolan. När jag kom hem la jag mig o sov i någon timme och sedan var det matchdax mot Alnö, dock förlorade vi med 2-0 och jag gjorde fan min sämsta match på väldigt, väldigt länge... Alnö var rätt bra också tyckte ja. De är obesegrade hitills och de kunde jag förstå.


I helgen vet jag inte riktigt vad som sker, funderar på ånge och kulturnatten men eftersom jag inte har fickorna fulla med guldpengar så tror jag att de blir så att jag stannar hemma i stan. Vi får välla se.


Puss&kram


  

Av felicia åkerberg - 25 maj 2011 01:22

träningen gick kalasbra, kände knappt av benet.

Ska tillochmed vara med o spela på torsdag mot alnö.
ska bli hur roligt som hellst, jag är redan taggad! 


Imorgon börjar jag tidigt, redan 12.25 ;)
så nu ska jag sova för jag har en jävla huvudvärk

vilket jag ofta har nowadays, synd om mig. Livet är tufft!

Godnatt lovers

 








Ovido - Quiz & Flashcards