feliciaakerberg

Alla inlägg under mars 2010

...

Av felicia åkerberg - 31 mars 2010 14:44
If today was your last dayAnd tomorrow was too lateCould you say goodbye to yesterday?Would you live each moment like your last?Leave old pictures in the pastDonate every dime you have?If today was your last day
Av felicia åkerberg - 30 mars 2010 23:11

Ditt utseende:


Hårfärg? blond
Längd? 169,5 cm
Skostorlek? 38-39
Ålder? 17

Kärlek:
Har du kille just nu? jaa
Gillar du någon? Oja
Vem? många ju
Tillåter du din kille röra vid dig? näe :o usch
Överallt? hihi
Har du haft sex? a
Hur många har du haft sex med? för högt tal för o få plats
Har du haft många förhållanden? näe

Smak & stil:
Vad har du på dig? naken 
Hur ser dina trosor ut? vilka trosor?
Har du någon BH? nä
Hur ser den ut just nu? 
Hur beskriver du en fjortis? skrikig, uppmärksamhets & bekräftelse sökande, jobbig 
Hur beskriver du en pluggis? orka
Bad days:
Har du varit full? a
Har du däckat? a
Har du haft sex på fyllan? haha vilken fråga
Har du rökt? a
Har du snusat? aa, usch
Har du gjort något olagligt? nej, aldrig :o
Har du slagit någon ner till marken? nej



Yes/No:
Är du allergisk mot något? aa
Tror du på gud? nej
Har du en bästis? nej
Är du vegitarian? nej
Har du varit med om ett stort gräl? ja

Antingen eller:
Mjölk/saft? mjölk
Ibumetin/alvedon? alvedon
Katt/hund? katt
Cykla/gå? cykla
Öl/vin? vin om jag måste välja
Kanin/hare? kanin

Av felicia åkerberg - 24 mars 2010 00:15

åker till vemdalen imorgonbitti kl 7 med skolan.

Klockan är snart halv1 och jag har precis packat klart.

jag är den som alltid gör saker i sista sekund,

och de stör jag mig på med mig själv.
jag måste skaffa lite framförhållning, lite planering!
Jag är en impulsiv människa och jag gillar

impulsivitet, men inte alltid!

 Jag måste verkligen sova nu eftersom jag ska upp halv6,

minns inte ens när jag klev upp så tidigt sist. (?) hjälp.

Får sova på bussen på väg upp :)

Kommer nog bli skojjigt där uppe!
Ska dela stuga med oskar, alex o måns.

Och med dom 3 lovar jag att man skrattar mycket :)

Kommer dock sakna min anton.

Är inte ofta jag sover utan han,

händer ju typ aldrig,

så då blire vääääldigt tomt

och 2 nätter känns alldeles för länge ju :(
Så nu måste jag lägga mig så jag hinner

pussa lite på han innan jag ska upp :o

dock sover han redan men jag får pussa på han ändå :)

Vi hörs på friiiday.
ring eller smsa mig vetja :)))))))))))))))))))))))))))

PUSSILIPUSS GONATTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111


bild från helgen som förövrigt var mycket trevlig :)

men i helgen blire en vit mysbarajag&anton-helg :))))

   

<3

Av felicia åkerberg - 22 mars 2010 09:44


I don't want this moment, to ever end
Where everything's nothing, without you.
I'll wait here forever just to, to see you smile,
Cause it's true, I am nothing without you.
Through it all, I made my mistakes.
I stumble and fall,
But I mean these words.
I want you to know,
with everything I won't let this go.
These words are my heart and soul,
I hold on to this moment you know.
Cause I'd bleed my heart out to show, and I won't let go.

I don't want this moment, to ever end
Where everything's nothing, without you
.I'll wait here forever just to, to see you smile,
Cause it's true, I am nothing without you.


Through it all, I made my mistakes
.I stumble and fall,
But I mean these words. 

 



I want you to know,
with everything I won't let this go.
These words are my heart and soul,
I hold on to this moment you know.
Cause I'd bleed my heart out to show, and I won't let go.



 

Av felicia åkerberg - 15 mars 2010 22:57

länge sen jag skrev nu.

har inte så mycket att skriva.

eller aa de har jag väl kanske,

men jag orkar inte.


jag fyller iaf år om mindre än 1 månad,

that's nice! 

sjukt vad intressant de här inlägget blev,

men aa ska ta ngt o fika sen SOVA.

börjar 8:45 imorgon. gaah, tidigt!

hejdårå


sjukt snygg är jag ju iaf

   

Ovido - Quiz & Flashcards