feliciaakerberg

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av felicia åkerberg - 8 januari 2010 17:32

Måste bara få säga som alla, FYFAN vad kallt de är. Man vill ju bara dö. Jag fryser även som en galning inomhus med, usch. Vinter <3 felicia=inte sant. ge mig lite sommar istället. eller iallafall en resa till ett varmare land? De är ju inte mycket begärt, halllllå?!

Skulle just nu suttit på ett tåg påväg till anton men sen så blev de nått som dom skulle göra typ åka nånstans o göra nått me jobbet så bara att packa upp de jag hade packat igen....åhh, jag som saknar han sååå mycket. Men ska kanske umgås med tjejerna i klassen ikväll istället då. Eller så ska jag bara vara hemma, soooova, äta vrålvärstingmiddag med mamma o pappa o kolla på let's dance. Får sen hure blir :)

Nu ska jag frysa vidare.

pussdå


  



Ovido - Quiz & Flashcards