feliciaakerberg

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av felicia åkerberg - 14 januari 2010 15:15

för allas vetskap så tänkte jag bara klargöra att jag bestämmer helt själv över mitt liv, jag fattar mina egna beslut alldeles själv utifrån vad som blir bäst för mig själv och min omgivning. Jag väljer alldeles själv vad jag ska göra och inte göra, och inte någon annan. Har jag någonsin påstått något annat så har jag varit ironisk, överdrivit eller så har du helt enkelt missförstått mig. :) :) :) :)

( bortsett från vad mina föräldrar har att säga om saken då ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------



sådär ja, ikväll är de match som gäller. Kl 19 i Nordic hallen.
kommer nog bli tufft, men de ska bli roligt. Jag är peppad!
Nu ska jag laga mat, pasta med köttfärssås tror jag det blir.

imorgon är jag ledig och de känns underbart.


Puss





Ovido - Quiz & Flashcards