feliciaakerberg

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av felicia åkerberg - 9 januari 2010 15:09

blev så att jag åkte ut på alnön till Karin o dom andra tjejerna i klassen. Hade jätte roligt för alla är bara för goa. de dracks, skrattades o sjöngs singstar. Själv så drack jag i princip ingenting alls, var inte sugen. sen när de dog ut där så åkte jag in till stan, stod i en trappuppgång med några eftersom de var visst folk som drack där o jag tänkte värma mig där eftersom de var nästan 45 min kvar tills bussen gick, några bråkade tydligen där inne o då orkade jag inte stå i en trappuppgång i 70 år så jag gick mot navet på egen hand o ställde mig inne på mexicanacity o väntade på bussen istället. Vid halv4 var jag tillslut hemma i min egna säng. Underbart :)


Nu är johan, troy o Therese här. Dom ska sova här inatt och vi ska äta sjuuukt god mat, planka igen. Som mamma gör, blir döööö gott :D


Hejdå. :)

Ovido - Quiz & Flashcards