feliciaakerberg

Alla inlägg under januari 2010

Av felicia åkerberg - 22 januari 2010 11:31

  

Av felicia åkerberg - 22 januari 2010 01:13

jag fick klippa sönder mina strumpbyxor eftersom dom hade fastnat ihop med de mysiga varet o blodet från såren från mina ännu mysigare knän. Mums.


imorgon blir de skojjsigt, ska på prinsess fest hemma hos Nathalie i Kvissle. Kommer bli grejt. ska äta tacos, dricka lite och äta prinsess tårta såklart :D leka lite lekar och bara vara allmänt prinsessiga och tjejiga :D  fast känns lite jobbigt för jag har absolut ingenting "prinsess aktigt" att ha på mig. inge rooosa smink, inge rooosa kläder. typ inge klänningar. De är ju inte riktigt min stil de där. Menmen, de löser sig väl på de enda eller tredje viset. :) 


Nu ska jag sova, gonatt lovers.

Av felicia åkerberg - 21 januari 2010 14:39

yaa, var på skolan idag. Spelade upp en teater, började fem över 1. najs. 
men har ju alltid lyxdagar utom tisdagar dåråååå.


nu ska jag äta ngt, skithungrig,

och göra några uppgifter till skolan.


just ja idag lämnade jag in ansökan om att åka till vemdalen v12, 2 nätter.

vore ju feeeeeeeett mä najs. hoppas jag får åka även fast

jag lämnade in pappret 2 dagar senare. Är några treor 

som går fritidsinriktningen som anordnar också hörde jag

en av dom killarna idag säga "jag tar ut dom jag känner för att ta ut"
"hiiiiiiiihihihi ta mig" sa jag då som en liten fjortisgirl

"de ska jag göra!" sa han. Hoppas han menar de o att

han inte sa de bara för han inte vågade något annat

men hallllllå? jag ser ju inge farlig ut?!
Om jag inte kmr med nu ändå så ska jag om inte annat bli

farlig mot han, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. 


öhhhh aa hejdå 


såhääääääääär glad blir jag om jag får följa med.....

 

såähär sur blir jag om jag inte får........ 

  


åhåhåhå fina cambilder va? jag veeeeeeeet, jag vet

. jag är bara fööör snygg. thihi en i taget nu

Av felicia åkerberg - 21 januari 2010 02:18

Jag vill att du ska ligga brevid mig varje natt när jag ska somna.

jag somnar lättare då och jag sover mycket bättre.

jag känner mig trygg och jag känner kärlek i hela kroppen.

jag känner lyckan sprida sig från topp till tå.

för du är lyckan.

som om du klev ut ur en av mina drömmar.

ur min allra bästa dröm.

..

Av felicia åkerberg - 21 januari 2010 02:03

" känns så skönt att kunna säga massa saker och som jag vet stannar där. 
Det betyder guld för mig, det är de viktigaste hos en vän. 
Jag älskar dig, bästa vän.."


hoppas du fortfarande menar dina ord,

hoppas du vet att fortfarande kan säga allt till mig.

hoppas du vet att de alltid stannar hos mig.

hoppas jag fortfarande är din bästa vän,

för du kommer alltid att vara min. 




Av felicia åkerberg - 20 januari 2010 03:14

  


fattar ni att jag har velat haft dom här vinterskorna sen jag såg dom på scorett från första början? Dom finns i vitt, svart o rött o jag skulle kunna ha allihopa. Tkr alla är lika snygga. De är synd att min ekonomi som är likamed noll inte till-låter de, då dom kostar 1299:-. Men jag dör så snygga dom är. Jag ska tjata på mamma, och om inte annat får jag sno dom. för jag ska ha dom, dom är galet snygga. 


nu har jag varit vaken på tok för länge IGEN.

aja, natt. 

Av felicia åkerberg - 19 januari 2010 02:54

jag svär, jag kommer inte kunna gå imorgon.

när jag ska ändra liggläge med

benen, armarna, ryggen, magen, allt. 

så håller jag på att avlida. 

tänk då imorgon när jag legat still länge.

jag kmr som sagt, omöjligt kunna gå.


aa vi spelade ju cup i söndags, kom två naaaaajs.

spelade match idag mot ett lag som vi vann mot igår,

dock förlorade vi idag med 4-0. INTE OK

träning imorgon kväll också, gah frågetecken


känns som att jag håller på o bli sjuk också,

fett ont i huvudet. ont i halsen också, bäääh.


eh a, jag borde verkligen sova nu.

gonatt hooooommmmmmiiiiezzzzzzzz


<3

Av felicia åkerberg - 18 januari 2010 18:13

 dina ord i natten är det enda som når in,
Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

  



Ovido - Quiz & Flashcards